Психолого-педагогічний консиліум в 5 класі (2019- 2020 н.р.)

Дата: 11-12-2019, 17:46

Психолого-педагогічний консиліум в 5 класі (2019- 2020 н.р.)
У Колківському НВК пройшов психолого-педагогічний консиліум по 5 класу.
Тема: « Наступність і перспективність у навчальній діяльності учнів 5-го класу»
Мета: Об'єднання зусиль усіх суб'єктів навчально-виховного процесу, зацікавлених в успішному розвитку дітей 5 класу, щоб намітити цілісну програму індивідуального супроводу та надати рекомендації щодо роботи індивідуально з кожною дитиною та з класом у цілому.
Завдання консиліуму:
- колективне вивчення труднощів навчання п’ятикласників;
- виявлення причин, які викликають труднощі в учнів та вчителів;
- вивчення психолого-педагогічних особливості учнів класу:
- особливі задатки та здібності, рівень інтелекту;
- рівень соціалізації;
- мотиви, інтереси і схильності;
- особливості характеру і поведінки: працелюбність, наполегливість, організованість, самостійність, ставлення до старших, ставлення до однолітків, самооцінка, комунікабельність, звички тощо;
- вихованість – гуманність, чесність, відповідальність, дисциплінованість, принциповість, співчуття, допитливість, естетичні смаки і вподобання, прагнення до фізичної досконалості;
- систему цінностей;
- дослідження особливостей функціонування дитячого колективу – провести соціометрію, опитування, спостереження, проаналізувати результати досліджень, змоделювати динаміку розвитку класу;
- дослідження особливостей виховання учнів в сім’ї, стиль стосунків, ставлення до дитини, спрямованість педагогічних зусиль, переважаючі методи виховного впливу
- сприяння залученню внутрішніх ресурсів дітей, ресурсу сім’ї, вчительського та учнівського колективів для пом’якшення стресового навантаження, викликаного умовами адаптаційного періоду 5-го класу
- сприяння узгодженню педагогічних вимог, підходів вчителів-предметників, які працюють з класом, класного керівника, батьків.
- здійснення висновків та рекомендацій.
План
1. Виступ директора школи (заступника директора). Основна мета й завдання консиліуму.
2. Психолого-педагогічна характеристика класу:
а) виступ класного керівника;
б) виступ вчителів початкових класів;
3. Доповнення характеристик (вчителі-предметники).
4. Виступ медсестри школи.
5. Виступ соціального педагога та психолога школи.

7. Вироблення спільних рекомендацій психолого-педагогічного консиліуму.

Психолого-педагогічний консиліум в 5 класі (2019- 2020 н.р.)

 

Психолого-педагогічний консиліум в 5 класі (2019- 2020 н.р.)

 

Психолого-педагогічний консиліум в 5 класі (2019- 2020 н.р.)

 

Психолого-педагогічний консиліум в 5 класі (2019- 2020 н.р.)

 

Психолого-педагогічний консиліум в 5 класі (2019- 2020 н.р.)

 

Психолого-педагогічний консиліум в 5 класі (2019- 2020 н.р.)

 

Психолого-педагогічний консиліум в 5 класі (2019- 2020 н.р.)

 

Психолого-педагогічний консиліум в 5 класі (2019- 2020 н.р.)

 

скачать dle 10.5фильмы бесплатно

На сайті

 

Голосування